Får man kalla sig duktig?

2009-05-28 @ 11:17:03
Har redan lagat dagens mat nu på förmiddan, det blev risotto idag. Tänkte att jag passar på när Hilma väl sover, och så kan vi ju vara ute senare om det är fint väder. Nu skiner solen men för 10 minuter sen ös regnade det, så det är nog inget väder att lita på idag känner jag.
Annars idag ska jag jobba borta hos mamma, eller jobba o jobba, hjälpa till under kund kvällen. Så dennis får ha hilma för sig själv här ikväll. Får se om jag hinner pumpa ur så det finns lite mat om det skulle krisa, men det är lite svårt när man har hilma själv, för när man väl har börjat så vaknar hon eller börjar gnälla. Så det får vänta tills dennis kommer hem isånnafall.
Känns skönt att maten är klar, kan jag ägna dagen till att hitta på nåt annat och inte behöva fundera på när jag måste börja med den.
Skickade efter vanliga kort från extrafilm häromdagen, så jag hoppas dom kommer idag eller imorrn. Va inte alls dyrt, 120kr för 110 kort tror jag det var, och då är det plus moms och frakt. Hoppas dom kommer idag, funderar på att köpa nåt fint album och sätta in dom i vi får se.

Nee nu ska jag göra klart det sista, sen ska vi gå ut.
Ha en bra dag!


Hilma tittar på tv.

Kommentarer
Postat av: ida

Hej Elin!

Jag har tänkt ringa dig men inte fått tag på ditt nummer, så jag hör av mig här istället! Tänkte höra lite om hur det blir på torsdag, om du fortfarande kan och i så fall vilken tid! Annars hoppas jag det är bra med er! Kram Ida

2009-05-28 @ 12:43:59
URL: http://idamarialindecrantz.blogspot.com
Postat av: linnea

hehe ., vad söt hon är, hur hinner du med allt elin? Hon är väldigt lik dennis på bilden :)

2009-05-28 @ 16:56:23
Postat av: Sofie

Tycker hon oxå om o se på tv.. Nova älskar program med mycke fina fäger o ljud..=)

2009-05-29 @ 15:43:19
URL: http://mammapagang.blogg.se/
Postat av: Towe

hej hej :)nee jag vet, men vi båda har väl fullt upp kan jag tänka mig :P hehe.



dom vädge 4220 och 4440, wiggo vägde minst :)

men dom ökar fint, och de känns i armarna, orkar knappt gå och konka på dom längre, ryggen börjar ta stryk med =/



hur har ni det då? :)

2009-05-29 @ 20:19:45
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: alice

hur kan hon sitta själv???:D vad söt hon är :D <33333333

2009-05-29 @ 21:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0