3 månader

2009-05-03 @ 18:19:12
Helgen har varit bra, soligt o landet har den inehållit. Åkte ut i fredags dennis jag och hilma till mamma o pappa. Jag hjälpte dennis måla staket som han börjat med där hemma och sen grillade vi spett som jag gjort. Sen sov jag och hilma kvar hos mamma o pappa o dennis åkte hem. Han skulle ut o fiska men det blev nåt m issförstånd så det blev inget av sen på lördan. Jag, hilma, mamma, pappa och julia åkte iallafall in till stan på lördan, jag köpte ett par shorts till mig och två par shorts till hilma, jätte söta rosa och ett par lila rutiga.
Idag har jag gått hela långa dagen på ramundermarken, har inte köpt nåt förutom munkar och brända mandlar till dennis.

Träffade även Carro o sin lilla nyfödda son dennis, ska passa på att gratulera ännu en gång =)


Är helt slut i kroppen efter att ha gått hela dan, men man vill ju inte sitta inne heller när det är så fint väder ute så det kändes som att det vara lika bra att passa på att få lite sol på sig.
Imorn ska vi till bvc igen, den här gången ska hilma få spruta, tycker inte om när dom ska sticka i henne tycker det ser så hemskt ut o hon skriker ju inte lite heller. Men det är väl bara att bita ihop, det lär väl inte vara första gången.

Hilma blir 3 månader idag. <3




Kommentarer
Postat av: Anna

Hon är en riktig sötis :)

2009-05-04 @ 11:47:27
URL: http://maggiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0