vårtecken

2009-03-19 @ 07:06:17
Malin och jag var ute och gick igår eftermiddag runt kanalen, de va så himla skönt. På vägen hittade vi blåsippa tror jag malin sa att det va, o de är väl vårtecken om nåt? En nästan två timmars promenad i solen, så skönt :)

Har fått önskemål om fler bilder på Hilma, så jag ska inte skriva så mycket mer utan ni ska få se på min älskade lilla prinsessa isället.

Ha en bra dag :)

Hilma lite trött.


Här är hon nybadad, och med ny bruten arm ser det ut som? men sover
skönt det gör hon.



Avslutar med en bild när jag lyckades få med hennes leende.

Kommentarer
Postat av: Barnmorskan

Stackarn magont. :( De första tre månaderna "ler" de bara vid magont. Det är efter det som de ler på riktigt.

2009-03-19 @ 17:25:37
Postat av: linnea

vad söt hon är! Ha en bra dag

2009-03-20 @ 20:07:48
Postat av: towe

hon är lik dig på munnen, så in i bängen :D

2009-03-20 @ 23:18:30
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0