söndagsblogg

2009-03-22 @ 10:02:16
jaha då va helgen redan över, det går alldeles för fort. Känns som att man knappt hinner se Dennis nånting, utan tiden bara springer iväg. Igår gick vi iaf en promenad med våran dotter bort till sporthallen för att kolla vad de va dom hade hittat på med biljakten lr va de va, men de va inte så mycket o ha så vi gick hem igen.
Mamma o pappa kom o hämtade Hilma och gick ut o gick med henne igen vid halv tre, för att dennis o jag skulle få lite andrum, men ja va nog inte så rolig att umgås med, var mest spänd o nervös, va ju första gången jag var utan hilma i två timmar, o de va väldigt långa två timmar. Mobilen höll jag krampaktigt i ifall de skulle va nåt, men allt gick bra o dom kom tillbaka med henne välbehållen :P Är väl mammakänslan som tar över till max när man inte har sin lilla brevid sig, men jag måste ju träna bort de me, ja kommer ju inte kunna sitta fast med henne så länge till så det är lika bra att öva, även om det är jobbigt.



O Towe snart får dina små pluttar komma, Hilma och jag vill ha nån att leka med :P  hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0