nybadad

2009-03-09 @ 09:57:23
Har precis badat Hilma, så nu ligger hon o sover och kommer nog göra det ett tag. Får se vad jag ska hitta på, vill gå ut på en promenad men kan ju inte eftersom Hilma är ny badad.
Idag ska vi inte göra allt för mycket, göra ett besök på apoteket o köpa nån salva till hilma, hon har världens utslag och är jätte torr.

Imorn är det bvc som gäller, de är så roligt att se hur mycket hon väger och hur lång hon blir för varje vecka, för man ser verkligen på henne hur stor hon har blivit. Imorn är hon redan fem veckor. Tiden går allt för fort, men jag ser fram emot när hon börjar kunna skratta o va me mera.

Nee jag ska nog passa på att vila nu medans jag kan.

Kommentarer
Postat av: Towe

och jag ser fram emot tills vi kan ses, med alla våra barn :D eller alla mina barn och ditt barn :P

2009-03-09 @ 11:04:28
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0