kampen fortsätter

2009-03-17 @ 09:55:54
kampen mot maten fortsätter, imorn ska jag till dietisten och prata om vad jag får äta och inte får äta. Blir kanske lite lättare att veta vad man får äta då, istället för att stå och läsa innehållsförteckningen på allting. Hoppas man vänjer sig snabbt vid de nya matvanorna bara.

Idag kl elva ska vi upp till bvc och kolla hur stor hilma har blivit, alltså det går så himla fort, hon är redan så stor tycker jag. Börjar växa ur storlek 50 nu. visst det är inte så stort men man ser på henne vilken skillnad det är sen hon föddes lilla stumpan. Idag blir hon 1,5 månad.

Nu skriker hon efter mat, bäst jag ger henne de.


Kommentarer
Postat av: towe

lägg ut lite bilder på henne :)

2009-03-18 @ 10:40:07
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0