dopkort

2009-03-31 @ 09:50:19
ja i söndags var anna här hemma o tog kort på hilma, det var inte det lättaste men vi fick riktigt bra kort iallafall.
Nu ska jag bara välja ett dopkort som passar mig och beställa hem så dom kan skickas ut.

igår va mamma barnvakt till hilma för jag var tvungen iväg på ett möte, vi hade vagn o allt med oss, o när vi kommer hem så är hissen avstängd. Om ni sett mej o mamma bära upp vagnen och hilma hela vägen upp för alla trappor hade ni garvat ihjäl er för det gjorde jag.  De va inte nog med vagnen hilma satt ju i bilbarnstolen också plus att vagnen var full med grejer.
a roligt va de iaf, men idag är det inte lika kul kommer ju inte ut och jag vill ut o gå promenad ju, men jag kan inte ta vagnen utför alla trappor alldeles själv heller.

tar med några av bilderna från i söndags..

Håller tummarna för Towe att allt går bra för henne o barnen.


hilma var lite arg först...


sen gick det lite bättre..


sen somnade hon. Mitt hjärta


Kommentarer
Postat av: Towe

guud så fina korten blev, verkligen!!

Är hemma nu, fick åka hem men måste vara liggandes i stort sätt, ska fortsätta samla urin och åka fram och tillbaka för att lämna varje dag, men hellre det än att ligga kvar där =/

dom ville iallafall vänta ett par dagar innan dom tog ut de småliven :P men snart är dom här och då blir de promenader tillsammans med dig och hilma!

2009-03-31 @ 12:12:42
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: i

väldigt fina kort! jag had en lite fundering, balen närmar sig med stormsteg och jag har tänkt att göra en nagelförlägning tills dess. tänkte att du kanske hade någon du kunde rekommendera? vet inte vart man ska vänta sig.. Kram Ida!

2009-03-31 @ 13:32:32
URL: http://idamarialindecrantz.blogg.se/
Postat av: i

Ja, jättegärna! Jag hade tänkt mig en vanlig fransk manikyr. Balen är den 5 juni, så dagen innan kanske blir bra? Om det passar såklart! Kankse till och med kan få ta mig en titt på ditt lilla underverk då? ;) Vad kostar det på ett ungefär? Kram Ida!

2009-03-31 @ 17:52:09
URL: http://idamarialindecrantz.blogg.se/
Postat av: Carro

Gud vilka fina kort:)

2009-03-31 @ 22:31:44
URL: http://milfens.blogg.se/
Postat av: linnea

Vad fin hon är!! Grattis på 3 månader Hilma!

2009-04-03 @ 08:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0