bäst att passa på...

2009-03-25 @ 07:33:47
när det är lite lugn och ro såhär på morgon kvisten. Hilma har somnat om och jag kunde inte somna om så de va bara att stiga upp. Är väl rädd för att jag ska försova mig, ska till massören kl nio. Väldigt väl behövt ska jag säga, så mycket som man spänner sig när man ammar, och på de mest konstigaste ställena. Idag ska vi inte göra nånting mer, vad jag vet än så länge iaf, klockan är ju bara halv åtta så det kan ju dyka upp nåt kanske.
Men imorn tänkte jag att jag skulle åka förbi skolan en sväng och hälsa på alla i klassen, hoppas ni är där bara, annars är det inte så stor mening :P

har äntligen bestäm datum till hilmas dop, så nu är det kort för fulla muggar som gäller, tittar varje dag vart man kan beställa fina kort, nån som har lite förslag på nån sida man kan hitta fina dopkort? Ska iaf ta bilder på hilma som anna på jobbet ska hjälpa mig med, så det ska bli ett speciellt och fiint dop kort =)

nee nu ska jag fixa lite här hemma innan det är dags att gå till massören.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag gjorde egna inbjudningskort när vi skulle ha namnkalas för vår son, det blir bara så krångligt som man gör det till..! Lite papper, en fin bild o lite fantasi kommer man långt med! :)



Söt tjej, förresten. :)

2009-03-25 @ 21:09:11
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0