vad ska man göra på midsommar?

2009-06-18 @ 11:00:35
är det fler än jag som har lite små "panik" på vad man ska göra imorn (midsommarafton), jag känner att det är inget speciellt igentligen men samtidigt så vill man göra nånting kul. hmm, blir väl att sitta hemma i lägenheten eftersom vädret inte skulle vara så bra. Men det känns ju inte så roligt heller o sitta inne i stan på midsommarafton. Vi får väl se vad som händer.
Annars i veckan har jag inte gjort nåt speciellt bara det vanliga. Förutom att jag inte kunnat blogga har inte kunnat komma in på min blogg, kändes inte sådär jätte kul. Men nu funkar det igen.
Va o hämta mina arbetskläder på willys i veckan, nu är det bara två veckor kvar tills jag ska börja jobba, det är både nervöst och roligt. Jag vet ju att dennis klara att ha hilma men det är väl mest jag som har separations ångest. Men jag jobbar ju inte så länge, bara några veckor. O det är ju inte varje dag heller.

Nee nu skriker min dotter på mej, bäst o gå.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej De vart viss inget o ses denna veckan.. Veckan bara flög iväg.. Jaså ni vet inte heller som många andra vad ni ska göra imorn... Vi ska ha lite fest med kompisar.. Linnea ska komma hit.. Hoppas ni hittar nåt kul o göra annars så får ni titta ut till tingsta på kvällen=)

2009-06-18 @ 22:08:06
URL: http://mammapagang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0