Fullt upp

2009-06-04 @ 12:34:56
Min kropp är total slut efter all denna planering till dopet, för det är ju inte bara en sak man kan ägna sig åt det är ju hundra andra saker också som måste göras. Igår va en tuff dag, var på babycafé som var sista gången för terminen, sen va de hem o slänga i en tvätt i maskin och sen kom julia med hennes kompis som skulle göra naglar, och samtidigt ner i tvättstugan igen, ge hilma mat, byta blöja, o kvällen slutade med att hilma på nåt sätt virade upp locket på vällingsflaskan så hela jag och hon (som var nybadad) hade välling överallt. Så det var bara att byta pyjamas på henne och jag fick sitta halvt naken eftersom hon inte hade ätit klart och hon var SÅ hungrig att man inte kunde vänta en minut.
Nu sover hilmis och jag väntar på att sara och thilda ska komma hit, sara ska göra sina naglar.
Det är så roligt att få hålla på lite med naglarna, dels för att hålla sig uppdaterad så man inte glömmer men också för att få lite annat att tänka på än barn, mat, blöjabyte osv. Det är roligt =)

Om man skulle försöka få i sig lite lunch  innan dom kommer och hilma vaknar.. jag hann inte längre än o skriva för nu är hon vaken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0