ett och ett halvt år

2009-06-29 @ 10:34:02
Igår (28/6-09) firade jag och dennis 1½ år tillsammans. Tiden går fort. Vi fixade barnvakt till hilma så vi fick en lite barnfri dag. Vi åkte in till stan och käkade och tittade på bio. Baksmällan såg vi, den var faktiskt bra. Men vi var helt ensamma på bion, har aldrig varit med om det förut faktiskt att det inte är nån mer. Sen åkte vi ut till maxi för att handla mat. Men vi blev väldigt fattiga, för vi hitta världens erbjudande på ett nintendo wii, på gamestop eller va de hette så vi köpte ett sånt. Fick med några spel o priset också. Dennis handlade en mobil också.
Sen åkte vi hem till våran hilma, mamma o pappa o några av syrrorna va med o va barnvakt. Det hade gått så bra så, det är nog mest jag som längtar tror jag :p

en bra dag hade vi iallafall, vi har inte varit bara vi två på ett halv år nästan. så det kändes lite tomt utan barnvagn o  bilstol o väskor.
På lördag börjar jag jobba, är lite spänd men det ska nog gå bra hoppas jag.
Nu vaknar hilma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0