Söndag- en liten tillbaka blick

2009-07-05 @ 20:23:49
idag har Hilma provat att sitta i sin mat stol, det gick bra. Hon tog skinkpaketet o slängde ner det på golvet =) all mat stod längst upp på bordet till slut. Idag har vi varit ute i fängtorp, dennis har tvättat bilen och jag försökte sola men det ville inte hilma så det blev inte så mycket med det.

I fredags var jag hemma i bottna, försökte även få lite sol på mig där men det blev inget med det där heller. Vi grilla på kvällen o sen åkte vi hem.

O igår, ja igår va min första dag på jobbet sen hilma ville komma ut första gången. Det var jätte jobbigt, jag har ju inte varit utan hilma ensam så länge. Så jag var nog inte den lyckligaste i kassan, men Liline försökte muntra upp mig. Men allt hade gått bra här hemma, va nog mest jag som led tror jag. Lördag om två veckor är det dags igen, men då hoppas jag det går lite lättare. Fick tvinga mig in på jobbet igår, jag ville inte alls. Mellan 3 o 7 kändes som en evighet men sen gick det lättare från 7 till nio.
Har precis gett hilma lite gröt, hon har kommit på att man kan spotta ut maten när man inte vill ha mer, så inte nog med att hon blir kladdig för övrigt, hon blir ännu mer kladdigare när hon spottar ut maten. Min lilla ängel.


Hilma provade min hakklapp som jag hade när jag va liten.

här sitter hon i matstolen, med sikte på nåt annat än leksaken.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hilma din lilla buse!!!! Klart att skinkpaketet är roligare än den där gamla "blomman"!!!!

2009-07-05 @ 20:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0