onsdag

2009-07-22 @ 13:27:49
har precis kommit hem från bottna. jag och hilma sov där inatt. dennis hade wii kväll o då ville jag inte vara ivägen. kände ju inte direkt för o åka in till stan igen när det va så fint väder men jag ska ju jobba sen så jag va ju så illa tvungen.
jobbet går bra, det är nog mest jag som saknar hilma tror jag, men det går så bra med dennis o hilma så jag överlever tills jag kommer hem igen. känns lite konstigt att sitta på jobbet igen, men allt kommer tillbaka med alla plu nummer o hur man gör i kassan så nu känns de inte som att man vart borta i ett halvår.

imorn är jag ledig, har tvätt tid men annars ska ja se om vi kan hitta på nåt alla tre. hoppas det blir fint väder imorn me så vi kan åka nånstans lr göra nåt kul.

om man skulle göra lite mat innan man börjar jobba kanske.

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej gumman. Fan va bra! Skulle vilja göra dom 2 dagar innan bröllopet så den 5/8 då. Har du tid me mig då? Ska erkänna att ja aldrig gjort naglar förut o biter på mina egna naglar så förstår inte va du gett dig in på:D haha! Me ja vill ha nått me grönt i fast bara nått litet. Hehe.. Glitter eller nått skit. Bröllopet går ju i vitt o grönt. Kom gärna med idéer för som sagt ja har aldrig gjort naglar innan:) Va vill du ha då, kompis? Så ja vet va som ska läggas undan i pengaväg;) På ett ungefär bara. Jo vi gifter oss i Drothems kyrka den 7/8 kl 15.00. Varför undrar du? :) Hoppas allt e bra. Pussisar!

2009-07-22 @ 22:07:02
URL: http://milfens.blogg.se/
Postat av: Carro

Me gud nu kommer ja ju vilja bita ännu mer på naglarna ju:D haha! Me d e la förlängning ja vill ha tror ja för mina naglar e ju svin korta:S Jo ja tänkte oxå fransk manikyr me grönt glitter, fast sen skulle ja vilja ha nått grönt som går snett över nageln typ. Me idéer som sagt:D Självklart får du oxå komma te kyrkan:) Becca o Evelina ska gå så dom kan du ju gå me så känner du nån;) Puss o kram!

2009-07-23 @ 17:35:13
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0