en snabbis..

2009-07-25 @ 11:09:57
första veckan med jobba är avklarad, känns bra. det har både varit roligt att komma tillbaka o träffa alla på jpbbet men endå tufft att vara borta från hilma. men det funkar.

i torsdags hade jag och dennis våran första hela lediga dag sen han fick semester, tvätttid på förmiddan o på eftermiddags kvällen åkte vi till Linnea o Daniel (dennis syrra), dennis skulle klippa sig. Det blev till slut en hel kväll för vi blev bjudna på mat av daniels föräldrar, så vi fick grillat och massa gott. väldigt trevligt tyckte jag att det va o väldigt gott =)

igår träffade jag och hilma sofie o nova på en snabb fika nere på jannes. lite kul o se hilma o nova titta på varandra, hilma körde på i värsta racet o pratade på o flaxade omkring medans nova såg lite rädd ut, hon undra nog va de va för nåt. haha. men hilma är inte farlig vad jag vet än så länge. hehe.
efter fikan va de dags o åka till jobbet, stängde igår också.

idag blir det lugnt på förmiddan sen ikväll ska vi ner till gryt på fest. Hilma ska va hos sin mormor o morfar o så kommer vi till dom ikväll eller natt. får se hur det går.
nee nu ska jag ut i solen.

ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh Tack så mycket!:) Ska väl inte ta åt mig all ära, endel bilder som jag lägger ut tar ju Anders med förstås!:)

Skönt att ha kommit igång med jobbandet. Jag kan sakna de så otrolitgt mycket ibland.

2009-07-25 @ 16:07:10
URL: http://eemmaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0