det är ganska varmt ute

2009-07-02 @ 14:02:36
Känns som att denna vecka har varit mer som dimma, när jag tänker tillbaka kommer jag inte riktigt ihåg vad jag har gjort. Kanske har jag fått solsting? Hilma gillar inte värmen alls utan bara gnäller o vill inte ha nåt annat än vatten. Försöker ha henne i bara blöja men det är ju inte så lätt om man vill ta en promenad.
Igår var jag iaf o prov jobbade på willys, ska ju börja jobba nu på lördag så jag kände att jag bara ville testa lite eftersom det var ett tag sen jag jobbade. Hade lite svårt med alla plu nummer i början men efter nån kvart började det mesta komma tillbaka. Så nu behöver jag inte vara nervös längre för lördag, fick ju stängning på lördag också.

Imorn blir Hilma 5 månader. Känns som att det var igår hon föddes, det går så himla fort allting. Vi har börjat med lite smakprotioner som gröt, hon verkar gilla det men hon förstår inte riktigt hur hon ska svälja, men det kommer väl. O hon ligger ju inte still för fem öre heller. Lägger man henne i babygymet är hon snart ute på golvet. Hon vänder sig hela tiden från rygg till mage, men sen blir hon sur när hon ligger på mage o inte kommer tillbaka till rygg. Verkar som att hon glömt bort hur man vände sig från mage till rygg, men det kommer väl tillbaka.

Ska gå o titta till min underbara dotter som ligger o sover just nu.

Kommentarer
Postat av: Monica

Åh vilken sötnos :) vad kul att ni har det så bra!

2009-07-23 @ 13:33:23
URL: http://mooniica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0