strömavbrott

2009-01-21 @ 09:42:06
ända sen vi skulle flytta in i den här lägengheten har vi haft problem med tanten som bodde här innan, strul med diskmaskin, tanten sticker, lägenheten ser för jävlig ut, stor renovering och nu efter tre månader så får vi höra från henne igen, genom att hon har stängt av elen i lägenheten, så när dennis kom hem igår fanns det ingen el och han ringde o fråga varför, då hade hon stängt av elen och för att vi skulle få på den samma dag skulle det kosta 1000 spänn, vi kände att det var de inte riktigt värt så nu har vi varit utan strömm i några timmar och jag sitter fortfarande här utan, hoppas den kommer tillbaka under dan. Man känner sig helt handikappad utan el, som tur är har jag ju en bärbar data så jag kan ju sitta vid den till batterierna tar slut.

Idag ska jag och mamma till försäkringskassan och fixa med papper om sjukskrivningen så jag får lite pengar, sen ska towe komma hit o få sina naglar iordning, hoppas elen har kommit tills dess bara :S

Var hos barnmorskan igår, allt var bra med bebis den växte som den skulle och alla värden var bra. Försökte ändra så att jag får en ny tid till föräldrautbildningen, ska gå den 18 och 25 februari och det känns liite sent när jag är beräknad den 2 mars, det är liksom bara fem dagar kvar då. får väl se hur väl jag lyckas med den saken.

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vad roligt snart kommer bebis ;)

2009-01-21 @ 18:51:53
URL: http://graviid.blogg.se/
Postat av: towe

Jag är super nöjd!!! :D

2009-01-22 @ 15:43:02
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0