som spagetti

2009-01-13 @ 12:49:01
idag är jag helt slut, min ben känns som spagetti och magen känns tyngre än någonsing. Men det kännsl iite bättre med värkarna o de idag iaf, de är skönt. Man är ju så spänd hela tiden på att dom ska komma så man bli ju helt slut av bara de.

Idag går jag in i vecka 34, 33+0, alltså 49 dagar kvar till förlossning. Shit vad fort det går. Hoppas jag får ha bebis inne i magen några veckor till så vi slipper allt när barnet kommer för tidigt, kändes inget kul när dom va o informerade om barn som är för tidigt födda. Dels att dom tar barnet direkt så man knappt hinner titta på den o sen att jag kanske inte orkar ta mig ner till barn för att ens kunna titta på våran bebis under de första dagarna. Kände att då får de göra bäst ont de vill, för jag vill ju ha bebis hos mig dirket när den föds o inte ligga på en helt annan avdelning.

idag ska jag bara forstätta att vila för imorn ska jag träffa towe, shit har inte träffat henne på JÄTTE länge så det ska bli skit kul, o se hur tjock hon  är :P

ska fortsätta se på gosspi girl boxen jag lånade av syrran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0