mormormorfar dag

2009-01-16 @ 18:53:06
igår var jag med mormor och morfar inne i stan. Vi fixade present till mamma födelsedag, kände att det var nog bäst jag var med annars kan det bli vad som helst :)
Sen var vi runt på olika ställen som är typ mormor morfar ställen, alltså sånna ställen jag knappt visste att de fanns.
Efter stan åkte vi över till sörrping igen och köpte gardin tyg til mig så mormor kunde sy garinder till köket, blev jätte fiint. Sen blev jag och mamma bjudna på mat, var riktigt trevligt.
Idag har farmor varit här o hjälpt mig tvätta, shit vad jobbigt de är o springa upp o ner för alla trappor när man är tjock alltså.

Träffade ju towe i onsdags, var riktigt trevligt. Vi svullade liite på jannes sen gick vi bort till mamma o towe handla liite bebis kläder. Va roligt att träffa henne, har inte sett henne på ett år lr nåt. Tjock var hon iaf, som jag :) roligt att vi ska få så nära varandra, kommer bli perfekt att träffas sen. för oss och så kan ju barnen leka :)

snart kommer malin till mig, linnea är o klipper dennis. Ska väl kolla hur han blev....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0