förlossningen igen....

2009-01-27 @ 08:56:38
har inte hunnit uppdaterat alls känner jag. i hlegen var de konsert jätte bra va de, satt på balkong så man såg jätte bra.
I söndags låg jag hela dan för jag hade så ont i magen med sammandragningar, klarade söndagen men igår blev det liite mycket.
Började morgonen med att jag hade mensliknande smärta, men jag tänkte att det kan man ju ha, så jag gick bort till mamma o fikade och åt lunch. men vid två tiden började sammandragningar att komma, var 15 minut. Kl tre ringde jag in till förlossningen och hon tyckte det var lika bra att jag kom in. Så kl fyra var jag inne på förlossningen och dom satte ctg på mig för att se hur tätt värkarna kom. Det visade sig att dom kom mycket tätare än vad jag trodde. Så var femte minut hade jag värkar som höll i sig i ett par minuter, sen var det dags igen. Jag fick bricanyl men det hjälpte inte mer än att jag blev skakis och fick hjärtklappning, en halvtimme senare fick jag ännu en bricanyl spruta men det hjälpte inte heller. När dom undersökte mig hade jag till en början att öppna mig, men eftersom det inte hade hänt nåt på under tiden jag låg där inne så fick jag välja på att åka hem lr stanna kvar, men jag valde att åka hem kändes bättre. Så inatt har jag inte sovit mycket, och nu börjar jag känna att sammandragningarna börjar komma igen.
så jag ska nog gå o ta en dusch nu o se om det hjälper.

 Förresten ska jag och dennis på föräldrakurs idag, som jag har slåss för att få gå på tidigare än jag skulle, hoppas jag hinner dit bara :S

Kommentarer
Postat av: Carro

Me lilla gumman! Du måste ju chilla lite har vi ju kommit överens om;) Håll inne bebisen lite te nu! D e ju fan snart dax ändå:) Hoppas du mår bättre o lycka te på föräldra gruppen:)

2009-01-27 @ 12:14:44
URL: http://milfens.blogg.se/
Postat av: anna

oj oj här händer de grejer! Snart är det väll dags? Spännande!



Alltså jag har ju ingen fotostudio, men utomhusbilder är ju också fina :) Jag kan foto men är inget proffs ;) Jag skulle såklart inte ta betalt utan jag får betalt i erfarenhet istället. Angående framkallning så kan jag skicka alla bilder till dig (redigerade såklart) och så får du själv välja vilka som ska framkalla dem.



Kram!

2009-01-27 @ 14:46:22
URL: http://declaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0