andra januari tvåtusennio

2009-01-02 @ 11:23:19
Idag är det exakt två månader kvar till beräknad födsel. Känns hel konstigt, det är ju bara 60 dagar. Börjar tänka liite på om man kanske ska köpa nåt men man vill endå inte. Har bestämt mig för att börja packa bb väskan nu, med allt som behövs till mig och bebis. Så den är färdig när det är dags sen.

Idag är jag ledig, förkyld men ledig. Igår hade vi inventering på willys, fy fan. Ja kan säga att mot slutet använde man miniräknaren ganska rejält.
Ska försöka hitta på nåt vettigt idag, men tror nog inte jag kommer att orka de. Skulle vilja ut o gå i detta fina väder men då lär man väl få ta på sig så man ser ännu fetare ut än vad man redan gör, så det blir nog inget av det heller.
Får sitta i soffan o se på min desperate housewife box.

ne frukost kanske.

Kommentarer
Postat av: rebecca

hahaha, tjockis :) jag och min baksmälla använde miniräknaren hela dagen! eh, 2+7? uschusch.

2009-01-02 @ 12:04:28
URL: http://rebeccaevaring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0