värk, värk, värk

2009-02-01 @ 18:39:22
de känns som att man bara klagar och klagar på graviditeten nu för tiden, idag är det 30 dagar kvar. Och det blir tyngre o tyngre och trycker på. kan knappt gå hemifrån för att jag blir så himla kissnödig på direkten.

denna helg har jag inte gjort alls mycket nytta, igår kväll åkte dennis till fille så jag åkte hem till mamma o pappa för jag ville inte vara själv. sen kom dennis ut o tvätta bilen imorse o så åkte vi hem. va skönt o komma hem igen, har haft sån värk i magen idag så jag bara kunnat legat ner. om jag har suttit så har det bara tryckt och känns som att bebis är med huvet ute lr nåt.

kollade på lilla sjöjungfrun nyss, shit va länge sen de va jag såg den. kom ju knappt ihåg nånting i filmen, ganska roligt att se gamla filmer ibland. :)

Kommentarer
Postat av: ida

Oh! Hörde att bebisen kommit! GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS! Lycka till med allt nu! Bamskekram!

2009-02-06 @ 11:33:57
URL: http://idamarialindecrantz.blogg.se/
Postat av: Josefin

Grattis till er lilla prinsessa! läste allt om er i tidningen.. Hoppas allt är bra med dig och bebisen, lycka till med allt kanske stöter på dig någon dag! Ha det så bra! kramar Josefin (din gamla barnpassningskompis=)

2009-02-07 @ 10:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0