Helgen

2009-02-23 @ 10:15:54
Denna helg har gått så otroligt fort. I fredags  var pappa o jag inne i stan o köpte present till dennis o de tog hela eftermiddagen kom inte hem förrän vid sju o efter det va både Hilma o jag helt slut så vi somnade väl vid åtta halv nio, hann inte ens se hela lets dance.

I Lördags firade vi dennis så vi var ute i fängtorp från kl tre sen kom alla gäster kl fem o sen va de full fart. Hilma ville inte sova i vagnen utan skulle bara bli bärd hela tiden så farmor och mormor fick ställa upp när vi skulle äta. Hilma fick även väldigt mycket fiint i present av de som kom, lite gosedjur och kläder.
Dennis fick också en massa, o de roligaste (tycker jag :p) är filmkameran som han fick av oss. Då kan vi filma hilma hela tiden :) När hilma blev allt för trött o gnällig åkte jag hem till bottna o sov där, dennis åkte vidare in till stan och gick ut på krogen, tyckte han va värd det eftersom man fyller ju bara tjugo en gång. Hilma ville inte sova när vi kom hem heller så det vara bara att sitta med henne i famnen, mamma satt med henne till kl två tror jag tills hon vaknade och skulle ha mat, sen sov hon i min säng. Hon vill verkligen inte sova i egen säng, vet inte vad det kan va om det är för kallt lr att hon inte vill ligga ensam. Men det är bara på natten hon inte vill ligga i egen säng för på dagarna går det bra o ligga i vaggan lr vagnenm tycker det är lite konstigt men men, de gör inge är ju så mysigt när hon sover hos mig. Kan ju bara ligga o lukta och titta på henne.

Igår åkte vi hem in till dennis igen och jag fick för mig att jag skulle baka tårta eftersom det var igår han fyllde år så jag svängde förbi willys o köpte tårt grejer och sen hem igen. Hann precis göra klart en tårta tills dennis föräldrar kom, sen gjorde jag en till så dennis kunde ta med sig till jobbet idag. Kännde mig riktigt duktig faktisk =)

Idag ska vi bara ta det lugnt, ut o gå i snön o gå förbi apotkeket och köpa saltlösning till hilma.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeen Guuvd vilken söt liten prinsessa :) <3

2009-02-23 @ 13:06:54
Postat av: Anonym

sååå söt grattis

2009-02-23 @ 13:54:57
Postat av: Towe

Åh gumman, jag tycker du är jätte duktig, som står i och hinner med allt :)

2009-02-24 @ 17:25:39
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: linnea

Hej, vad fin hon är :P verkligen fin overall ni har!! :) vad duktig du är som bakar tårta! :P skulle jag aldrig orka:P

2009-02-24 @ 19:50:16
Postat av: Anonym

Oh grattis! Jätte fin är hon.

2009-02-26 @ 20:12:22
Postat av: Carro

Som ja sagt förut.. Sjukt söt liten prinsessa du fått;)

2009-03-01 @ 22:28:35
URL: http://milfens.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja menade NI fått:D

2009-03-01 @ 22:28:45
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0