Fel, fel, fel

2009-02-13 @ 16:09:55
Måste bara säga att jag var nog väldigt trött och glad när jag skrev det förra inlägget.

Hilma föddes den 3/2-09 och vägde 2780g o INGET annat. vet inte vad jag tänkte på när jag skrev. Men det där är de riktigt iaf.

Efter åter en vecka på sjukan är vi äntligen hemma, Hilma var tvungen att sola ännu mer eftersom henns gulsot blivit värre, så den här veckan har vi legat nere på barn neonatalen, ganska läskigt när man kom ner först, så satte dom en sond på henne, då kom moderskänslorna så tårarna bara sprutade. Visst det är ju inget farligt, men hon såg plötsligt så himla sjuk och hjälplös ut så det tyckte mamma var jobbigt.
Nu ska vi tillbaka på söndag o väga henne igen, för hon ville inte heller äta som hon skulle. Sen hoppas vi att vi inte behöver åka till sjukan på ett tag, utan bara få vara hemma o ta tag i vardagen ordentligt.

Kommentarer
Postat av: linnea

Skönt att ni är hemma igen!! Å hoppas ni får vara det nu! Ha det så jätte bra! kram linnea

2009-02-14 @ 20:05:27
Postat av: towe

har tankarna hos er! <3

2009-02-14 @ 21:24:06
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: Anna

Maste bara saga grattis till Hilma! Trots att vi inte umgas langre blev jag helt rord av att lasa din blogg och se bilden pa henne! Du kommer bli en supermamma :)

Kram Anna

2009-02-16 @ 11:39:40
URL: http://maggiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0