Allt möjligt...

2009-02-20 @ 12:36:13
En vecka med Hilma hemma tre dagar med Hilma ensam om dagarna. Det går väldigt fort tycker jag.
Men det är roligt, man kan se hur Hilma börjar fatta mer o mer, och hon kan bara ligga o titta hur länge som helst.
Passar på att kolla runt lite medans hon sover, idag är hon väldigt mammig och ska inte ligga i sängen utan bara i min famn, mysigt är det tills man får kramp i armen. Men det är det värt. Vi var hos BVC i tisdags och då fick vi order om att Hilma ska äta tillsats för hon inte gått upp som hon ska, sen ringde sköterskan igår o fråga hur det gick, o Hilma vill inte ha flaskan utan vill bara äta av mej så vi fick gå upp igen o väga henne o då hade hon gått upp 60 gram på ett dygn så det var riktigt bra. =)

Imorn ska vi ut till fängtorp, Dennis fyller 20 på söndag så vi ska fira honom med hans släkt ute på landet imorn. O på söndag firar vi väl med våran lilla familj tills min mormor och farmor kommer in o firar dennis. Ska in till stan idag och köpa presenten till dennis, känns som att man är ute i god tid ELLER INTE! Har ju inte direkt hunnit med så mycket, men pappa kommer o hämtar mej i hilma vid tre tiden så sticker vi in o fixar, bara det finns.

Har föresten varit ute o gått idag, riktigt härligt väder måste jag säga.

Kommentarer
Postat av: Towe

jag kan inte bli mer avis nu!! åh..

hoppas du hittar en fin present gumman!

och ta hand om er.

2009-02-20 @ 13:57:16
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0