En ny tid

2009-12-02 @ 08:26:15
Gud jag har ju inte varit inne på länge nu igen. Det har varit lite mycket nu en tid. Denna vecka har jag varit på kurs måndag tisdag och helgen gick super fort o förra veckan va de också  mycket att göra.
Det gäller att försöka prioritera det som behövs göras också, men idag har jag inget jag ska på.

Jag har skrivit om att jag har gått lite kurser och så, det är nämligen så att jag har startat eget företag som nagelterapeut och det är de som tagit upp min tid väldigt mycket den senaste veckan. Allt gick nämligen riktigt fort, för jag fick ett erbjudande jag inte kunde säga nej till så då va de bara att försöka sig på att sätta igång.
Så jag har gått på kurser för att uppdaterat mig, o massa annat som tillhär när man startar nytt företag.

Så idag är våran annons ute i nt, ska bli så roligt att börja jobba igen med nåt man verkligen vill. Dock kan jag inte jobba med det på heltid om man säger förrän hilma ska in på dagis i februari. Men detta är nåt jag känner att jag vill satsa på och ska försöka mig på de så gott jag kan.
Då vet ni varför det varit så dålig uppdatering.

Så nu kommer jag att sitta på Bio for Life salongen i Söderköping! Kul va?! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis får man väl lov att säga. Kul att kunna jobba med det man tycker är roligt. Spännande oxå med eget. Lycka till!:)

2009-12-02 @ 14:47:37
URL: http://eemmaas.blogspot.com
Postat av: Jojo

Vad roligt! Grattis. Då vet man vart man ska gå om man vill ha fina naglar framöver med då! =)

2009-12-03 @ 10:08:07
URL: http://josepena.blogg.se/
Postat av: linda

Lycka till med företaget, vi får ta och komma med våra skitiga fingrar och se om du kan trolla med knäna...hahaha...

2009-12-10 @ 22:31:52
URL: http://aklejatrend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0