Tillbaka till vardagen

2009-08-23 @ 13:09:16
Idag är det sista dagen på dennis semeste, vädret är inge fint o vad ska man försöka hitta på? Ingen av oss har egentligen nån ork att göra nåniting så det blir nog bara en hemmadag. Det är både lite skönt o jobbigt att återgå till vardagen, man har ju vant sig lite vid att ha dennis hemma o så åka o  jobba lite själv o så. Men det ska väl gå, jag klarade mej ju innan semstern.
Hilma har börjat sova duktigt på nätterna nu, hon vaknar ju fortfarande men inte var tredje kvart som hon gjorde för några dagar sen. Vi har börjat med en ny välling, som är mjölkfri då såklart, o den verkar mätta henne ordentligt och hon tycker faktiskt att den är god. Det gjorde hon inte med den andra, den fick vi ju tvinga i henne.

Imorgon ska jag till fotografen o ta kort på mej själv, jag som verkligen gillar att vara med på kort INTE, jag ska vara med på bröllopssmässan här i söderköping i oktober o då skulle jag ta kort imorn så de kunde bestämma lite klänningar o frisyrer o sånt tror jag det var. Ska blir roligt att få vara med o vara fin en dag =)
Sen på onsdag börjar vattengympan jag ska gå på, det ska bli roligt att se vad det är för nåt igentligen o om det är så jobbigt som mamma o julia säger att det är. Skönt o röra lite på sig också, då har man ju det spikat en gång i veckan  hela hösten. Plus att babysimet börjar snart, det är ioförsig inte så mycket motion i det men man gör ju endå nåt.


Kommentarer
Postat av: Emma

Nej tabletterna är inget som man måste äta när man slutar amma succesivt. Men jag fick ju en infektion i brösten som gjorde att jag blev tvungen att sluta från att amma alla mål till att inte amma alls. Och då har man ju massvis med mjölk så tabletterna hjälper till att minska mjölkproduktionen aningen snabbare. :)

2009-08-23 @ 17:07:37
URL: http://eemmaas.blogspot.com
Postat av: towe

de dröjer nog inte länge innan hon sover hela nätterna! :)

2009-08-24 @ 13:06:17
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0