tidiga morgon

2009-08-26 @ 08:14:31
eller så jätte tidigt kanske det inte är men hilma vakna iaf kl sju o skulle gå upp.
Hon var vaken inatt också o ville leka o prata lite. men det var inte jag så jätte sugen på precis. SÅ jag försökte få henne o somna om, det tog väl en halv timma timma eller nåt.
även om man bara varit vaken under den tiden (plus några matstunder) så är jag ganska så pigg, än så länge kanske jag ska säga. Har tänkt göra en grundlig städning av lägenheten idag, vädret är ju inte så roligt så det är väl bäst att passa på. Har skjutit det framför mig i flera dagar, pga av vädret :O. så idag kan jag väl inte komma undan längre.
bäst att börja då kanske..


Kommentarer
Postat av: Linnea

hihi,. ligger dem å sover båda två eller?

2009-08-29 @ 23:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0