Nya IKEA katalogen kom precis...

2009-08-18 @ 12:59:16
För fem minuter sen damp den nya IKEA katalogen ner på golvet, vet inte varför jag sitter här igentligen. Vill ju sätta mig o titta o drömma om allt fint som finns i katalogen.
Har varit i stan på förmiddan, hittade en kjol till mig själv på H&M, inte ofta jag handlar till mig själv. Men ja kände att jag var tvungen att ha en ny kjol, jag kan ju inte gå i mamma kjolen längre den är ju lite stor.

Ska upp med Hilma till BVC idafg och prata om hennes sömnproblem eller vad man nu ska kalla de. Hon bara gråter om nätterna och det är så frustrerande när man inte vet vad eller hur man ska göra. Så får se om bvc-sköterskan kan hjälpa oss med det.
Annars är det inte mycket mer som händer idag, Nu ska jag läsa IKEA!

Kommentarer
Postat av: towe

hoppas hon kommer på en bra lösning för er :)

man blir ju en såå mycket bättre mamma om man får vara lite utvilad på morgonen.

2009-08-18 @ 15:09:13
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0