mycket på G...

2009-08-30 @ 09:31:20
Denna helg har varit lite annorlundare än vanligt. Vi har sovit allra första natten utan Hilma hemma. Det har tagit lång tid för mig att släppa taget om min lilla älskling. Men jag nådde botten häromdagen. Kände att jag orkade inte vara vaken om nätterna längre, o jag tror inte det är bra för hilma heller.
Så jag bestämde mig för att sluta amma helt. Jag ammar inte lika mycket utan det är bara på kvällen när hon ska sova o på nätterna. Och hilma är så stor så hon ska inte behöva äta på nätterna.
Så i fredags åkte hilmis med sin mormor hem o sov där. Natten till fredan gick lite sådär hon va vaken några gånger o vakna ganska tidigt på morgonen.
Dennis och jag vi gick ut på fredag kvällen o åt på kina, så gott. Sen på lördag morgonen gick vi ut o köpte färskt bröd till frukost. Det kändes lite som en minisemester fast man var hemma o helttillgänglig om det skulle vara så.
Sen åkte jag ut igår för mer än 1 natt klara jag mej inte utan hilma än så länge. Så vi sov här inatt också, o denna natt gick det bättre faktiskt hon vaknade en gång mellan ett o två o sen sov hon till halv sju.
Så inatt hoppas jag att hon sover hela natten.
Det är bara ett problem, mina tuttar gör så ont o helt plötsigt har jag hur mycket mjölk som helst känns det som. Det är ju inte så lätt o sluta när man inte vet hur man ska göra.


Kommentarer
Postat av: Johanna

brösten kommer börja anpassa sig efter hur mycket lilan äter. Man trappar ju ner successivt, man slutar ju inte bara tvärt. Det kommer inte att bli några problem. Ammar du henne på kvällen eller får hon välling?

2009-08-30 @ 14:17:43
URL: http://johannanmokvist.blogg.se/
Postat av: Emma

Kolla om du kan få sådana tabletter som jag åt då? Ring mvc.

Lycka till!

2009-08-31 @ 18:36:08
URL: http://eemmaas.blogspot.com
Postat av: Emma

Prova att "mjölka ur" lite när det känns som värst, tills spänningarna släpper. :)

2009-08-31 @ 19:53:29
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0