får man erkänna att man är trött?!

2009-08-10 @ 18:35:44
jaha då var ett pass på willys mellan 8 till 16.15 över för idag. Det var väldigt tugnt frammåt tre o tills jag sluta, jag var så trött så jag visste tillsslut knappt vart jag va. Är ju inte van vid att jobba så långa pass o speciellt inte när man måste gå upp tidigt på morgonen. Sen är det ju så att jag har en unge som har hållt mig vaken om nätterna i en veckas tid snart och det börjar kännas i kroppen kan jag säga.
Jag förstår inte vad det är som är fel när hilma håller på som hon gör. Hon vill inte ligga i sin säng utan hos oss, sen vill hon inte ligga breve mej utan på mej helst vriden. Sen vill hon inte ligga så heller, hon ligger o gnor o gnäller o tjuter. Vad kan det va? nån som vet, för jag vet inte vad jag ska göra.

igår var vi ute i sanden i några timmar o sola, inte bada de va ju bara 20 grader i vattnet o det är alldeles för kallt för en badkruka som mej, plus att jag hade mjölkstockning så jag skulle inte gått i vattnet iaf, på tal om mjölkstockning fy fan (rent ut sagt) vad ont det gör, har aldrig haft en sån smärta förutom när man började amma i början för då gjorde de ju också j*vligt ont. kanske inte så intressant o veta men jag hade det iaf, o ont gjorde de.

ikväll blir det ensam kväll för mig o hilma, dennis har gett sej ut på en tredagars kanotfärd med några kompisar, jag hoppas dom hittar hem bara. Så är det nån som ser tre stycken som paddlar o ser lite vilsna ut så kan det ju vara dom, då kan ni hälsa från mej.
Nu vill jag inte sitta vid datorn mera för det luktar koskit, måste nog stänga fönstret.


hilma är lite kladdig efter ett mål med katrinplommon.







Kommentarer
Postat av: Sofie

Babysimmet börjar v 36

2009-08-10 @ 20:55:13
URL: http://mammapagang.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad hände med 5-mintersmetoden?

2009-08-11 @ 14:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0