Det går så sakta när man inte är van.

2009-08-12 @ 19:13:41
Jag skulle ju lägga ut bilder på hunvalpen tänkte jag, men det blir bara några av dom för eftersom jag är ute i bottna fortfarande så är ju internet inte lika snabbt som hemma. O jag har inte ro med o sitta o vänta på att bilder ska laddas upp.
Förde över alla bilder från mamma kamera till datan nu, hitta gamla bilder på när hilma var så liten o nästan nyfödd. Man fattar inte att hon va så liten alltså att det har gått så himla fort.
Idag har vi inte gjort mycket, en promenad med faster Linnea blev det på eftermiddan sen har jag och hilma sovit i flera timmar, det var så skönt för oss båda o vila ut vi var nog lika trötta efter gårdagen. Men då lär hon väl inte sova inatt men jag får väl ta den smällen då. För det var ändå skönt.

Iallafall här kommer lite bilder :






Kommentarer
Postat av: Linnea

Gu va söt den var då! =) Är det en tik elelr hanne föresten ?

2009-08-17 @ 21:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0