Det är fint väder och jag är ledig.

2009-08-05 @ 16:47:45
okej jag hann aldrig skriva nåt mera inlägg som man kanske märkt? det har farit fullt upp sen i måndags. Igår hade jag nämligen en Brud som ska gifta sig nu på fredag som gjorde naglar här hos mig. Carro på jobbet (willys) va här, o de blev jätte bra naglar vitt o grönt. jag tror hon blev nöjd de blev iaf jag. Direkt efter att hon varit här åkte jag och jobba ett pass på willys sen hem o träffa hilma som varit borta från mej hela dagen. Hon o dennis åkte ut till dennis mamma o pappa o va där under dagen.

Idag är jag ledig, har förösökt att få hilma på bra humör hela dan men nu börjar jag ge upp, hon har inte alls varit på humör idag bara gnälligo vill inte äta. Vi har bytt liggdelen på vagnen till sittdelen idag, tror ni hilma såg liten ut i den? haha.
Hon är precis på gränsen med att få plats o liggdelen o kunna sitta i sittdelen. Men jag tror vi försöker använda liggdelen ett tag till, eller jag iallafall :P det kändes lite i bröstet att hilma börjar bli så stor att hon inte ska ha den fina liggdelen längre.
Har jag sagt att hilma har fått sina första skor? joo då, ett par lilla med vita prickar är det. Jätte fina, men jag tror hon tyckte det var lite tungt att ha dom på sig för när hon satt med dom så föll fötterna åt varsit håll. Hehe de såg lite roligt ut.


Hilma vill pussas men kameran är i vägen.


Här är hennes små nya skor. Stl 14/15.

Kommentarer
Postat av: towe

vilka fina skor :D



jaa nu växer dom fort, willes två neder der har börjat komma upp, så nu händer det grejer :D

2009-08-06 @ 09:56:31
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: Julia

Min lilla Bebeis! <3

2009-08-06 @ 20:15:07
URL: http://elinwelin.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej allt bra med er??? Här är de bara bra i värmen.. Idag va de nästan lite för varmt men man ska inte klaga... Nova har fått sin första tand idag=)

2009-08-06 @ 21:39:55
URL: http://mammapagang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0