äckliga ödlor

2009-08-07 @ 17:54:46
Finns det nåt äckligare än när det sitter en ödla o stirrar på en o sen bara springer iväg så man inte vet vart den är?
Det va jag med om idag när vi käka ute på en resturang här i skpg, jag hade så fullt upp med den där jävla ödlan att jag till slut stog upp o åt för att kunna ha koll på vart den var. Eller den, det kom fram att det va två stycken som höll på o sprang runt där bland stolarna. Fy jag bara ryser i hela kroppen.
Dennis och jag spelade minigolf idag, han vann, men det var bara för att det var så dåliga banor :P Nee men det var kul o göra nånting faktiskt, även fast det va typ 40 grader i skuggan, okej inte riktigt kanske men nästan.

Har även varit o tittat på när carro gifte sig idag, hon var så fin. har lite bilder på henne o naglarna så klart men jag tar de i ett annat inlägg kanske ska fråga henne om jag får lägga ut dom först. men hela familjen var jätte fin.



Kommentarer
Postat av: Evelina

Fy vad äckligt med ödlor.Ja hörde av min sambon att du jobbar lite på willys?

2009-08-08 @ 13:49:39
URL: http://metrobloggen
Postat av: Sofie

Lilla tanden har inte kommit upp helt bara sprukit igenom.. De kpmmer nog när ni minst anar de. Ja de får vi verkligen ta o göra... är de mycke kvar o jobba lr??? Japp vi hamnade på samma så skojigt va..Kommer vi o ses varje lördag.. trevligt...

2009-08-08 @ 16:16:43
URL: http://mammapagang.blogg.se/
Postat av: Carro

KLART du får lägga ut bilderna kompis:D

2009-08-12 @ 11:35:14
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0