Full rulle

2009-04-06 @ 14:36:27

Minst sag så har det varit full rulle nu i ett par dagar. Hilma kräver uppmärksamhet mer o mer o det är roligt =)

man prioriterar ju henne mer än o sätta sig framför datorn kan jag ju säga, men nu ligger hon i soffan här hos mamma o sover. Gick förbi o käka lunch o så skulle jag hjälpa henne med lite grejer på datorn.


Den här veckan är det fullt upp också, Hilma ska nämligen gå modevisning för Evaboden o jag måste såklart också gå med eftersom nån måste bära henne o mamma vägrade att gå så då får jag göra det. Så imorn är det träning och på onsdag är det själva modevisningen, får se hur bra humör Hilma är då.


Sen är det ju påsk har jag kommit på, tiden går för fort så man hinner inte med alls. Så det blir o fira syrran som fyller 15 på fredag och sen blir det väl lite släkt middagar skulle jag tro.

O snart fyller ju jag 20 med, har inte hunnit planerat om jag ska göra nåt speciellt lr inte, får se vad de blir av de.


nee nu ska jag göra klart det här så Hilma o jag får lite sol på hemvägen iallafall.


Kommentarer
Postat av: i

Vad roligt! Jag ska också gå modevisningen, så då får jag förhoppningsvis träffa er! :) Kram!

2009-04-06 @ 16:39:11
URL: http://idamarialindecrantz.blogg.se/
Postat av: Stiina

Grattis i efterskott :) <3

2009-04-07 @ 00:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0