äntligen

2009-04-02 @ 14:22:22
nu har jag äntligen bestämt mig för ett dop kort jag vill ha o har beställt så det kommer nästa vecka. Hoppas på att dom r lika fina i verkigheten som på internet.
Just nu är jag hos mamma, gick förbi o åt lite lunch här o ska snart gå hem igen.

Idag hade jag och Hilma läkartid så imorse knallade vi upp, kvart över tio skulle vi vara där. Vi vägde o mätte medans vi väntade på läkaren, 4280 har hon gått upp till och 56 cm lång är hon. Hon växer så det knakar o de är skönt att det är på de sättet istället för tvärt om. O allt var fint med hilma kroppsligt också hjärtljud och reflexer var bra så jag var så stolt så =)

Snart blir det hem o laga mat då, vill egentligen inte sitta inne när de är så här fint väder ute, men man måste väl gå in nångång...

Kommentarer
Postat av: Jojo

Hej hej. Vad bra att jag hittade till din sida... =) Jojo här. (Gift med Stinas bror, Linus) o det är jag som har Önskebutiken... =) Vet du vem jag är då? Tänkte höra med dig om du fortfarande gör naglar? Hemma eller så? Eftersom Karin inte ska vara kvar där borta så tänkte jag höra med dig om man kunde göra hos dig ifall du fortfarande gör förstås.. =) Du kan väl höra av dig? Vilken söt dotter du har förresten!!!

2009-04-03 @ 11:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0