Vårdcentralen

2008-11-13 @ 12:28:25

Ska jag till idag halv fyra, har svårt att andas och jobbigaste hostan. Men jag har försökt att göra allt för att dra ut på de att gå upp dit, men nu är det dags. Hoppas jag får nån astma medicin så jag kan få liite luft om kvällar och nätter.

Igår var bebis väldigt busig, bara sparkar o rullar runt hela tiden. Och det är så himmla mysigt :) jag tror att jag fortfarande inte har fattat att jag ska bli mamma i mars, det känns jätte långt bort men det är ju bara tre månader kvar. Känns också så himmla kul att de är fler i min omgivining som ska ha ungefär samtidigt som mig. Bara lyfta luren o ringa o fråga om råd. En sak som jag är så säker på är ju att detta är ju min grej, att jag får chansen till att börja om mitt liv på nytt och få en ny syns på livet. Ha nånting att leva för och vara någons förebild (förhoppningsvis), alltid ha någon som vill komma till en och få trygghet. Sån känsla som jag själv ville uppleva, som jag också fick uppleva när jag växte upp.

Tack Towe för att du hjälpte mig få bort en av bilderna :P är ju inte så teknisk av mig :)


Kommentarer
Postat av: towe

de va så lite så :)

men du nästa vecka kanske du är ledig nåt, vi kan väl kolla nåndag så kan jag ju passa på att sova hos mamma så kan vi ju ses kaanske? jag vill ju känna när din bebis sparkar också :)

2008-11-13 @ 15:47:49
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

var ditt barn planerat?

2008-11-13 @ 16:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0