Magkatarr och rethosta

2008-11-12 @ 10:37:12
Magkatarr! De är ju skönt, har så jävla ont i magen om nätterna och kvällarna när jag har ätit. Antagligen för att bebis ligget o trycker på. De är väl bara att vänja sig, för bebis kommer ju inte bli mindre direkt :) o inte jag heller för den delen.
O så har jag dragit på mej ret hosta så jag hostar upp lungorna o tappar rösten.

Nu har vi äntligen fått klart liite i lägenheten börjar likna mer o mer en lägenhet som nån bor i. Så skönt att ha flyttat från norrköping o hit, känner mig mycket mera hemma här. :)

Igår var syrran här hela dan o vi hade OTH race, ganska skönt att inte göra så mycket på en dag. Julia har opererat sig så hon orka inte gå till skolan , då fick hon va hos storasyster istället. :)

Förresten, hur kan man ta bort bilder eller inlägg, råka visst bli dubbelt av bilderna men nu kan jag inte ta bort dom , Hjälp!

Kommentarer
Postat av: towe

lilla gumman, gå in på din blogg. På vänstra sidan står det "arkiverade inlägg" tryck där så kan du välja vilka du vill ta bort :P



Lycka till nu :)

2008-11-12 @ 11:03:35
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0