Hemmafru

2008-11-18 @ 16:10:48
idag har jag varit en riktig hemmafru. Jag har städat, dammsugat och tvättat golvet även om jag får ont i ryggen av de, men de är så skönt att ha de fiint omkring sig sen så det är nästan värt det. Sen har jag gjort gryta som har tagit hela dan, köttet ska ju koka så himmla länge, men jag tror de blev bra nu till sist iaf, blev inga större fel på mig efter jag ätit det. Ska bara se om dennis gillar det också, kanske är huvudsaken :P

Just ni sitter jag hos mamma, fick hoppa in o jobba liite så hon o pappa kunde åka in o kolla på bil lr va de va, o snäll som jag är så ställer jag ju självklar upp. Lite extra pengar är inte fel.

Imorn jobbar jag på willys, hoppas det blir någon rolig jag får stänga med, men det är ju ingen fara ioförsig för alla är ju helt underbara där borta. =)

Idag byter jag till vecka 26, och jag kan säga att jag har sammandragningar så det heter duga. Nästan hela tiden, magen blir helt sten hård och det bara drar o drar. Sen är de över en stund men då är de bara att vänta på nästa omgång.
Har läst att det är livmodern lr nåt som masserar barnet för att förberada inför förlossningen sen. Men jag tycker att det är ju ett tag kvar så då ska man väl inte ha sammandragningar nu?
Köpte en jätte fiin mammakjol från internet, jag är inte mycket för kjolar men den här tyckte jag riktigt mycket om :P även om man är tjock så måste man ju få ha fina kläder på sig :)

Kommentarer
Postat av: Lina

hallå! jo då samandragningar i vecka 26 är helt normalt. ja hade mkt samandragningar i vecka 15-16 men nu när ja är i vecka 33 ( snart 34) så har ja inte alls så mycket nu är det mest dessa värkar som spökar. Lycka till! :)

2008-11-18 @ 18:10:14
URL: http://graviid.blogg.se/
Postat av: towe

åhh vart hittar du fina mamma kjolar? jag letar och letar =/



jaa innan vecka 12 gick det jätte segt, usch, och så va man så rädd för missfall den tiden med =/



orkar du jobba osådär då, du borde va hemma och ligga i sängen :P

2008-11-18 @ 20:10:59
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0