Egentligen inget för mej....

2008-11-09 @ 10:27:03
Att starta blogg menar jag då. Men jag följer väl strömen känns de som, gör som alla andra de är väl bäst :P

Söndag idag, piss väder och inget att göra, lr rättare sagt orkar inte göra nånting. Har varit så himla trött de senaste dagarna, intalar mig att det är järnbrist så har köpt sånna där tabletter så jag blir pigg. Barnmorskan sa ju att de inte va nåt med blodvärdena så då får ja göra min egen bedömning.

Funderar på om jag ska byta barnmorska, men kan man göra de så här sent i graviditeten? nån som vet? aja får väl se vad som händer.

Nee nu ska ja försöka göra nåt av dagen, ska ju ut o fira far min sen. Om syrran kommer hem från sjukan.

hej hej!

Kommentarer
Postat av: towe

Jaaa det vore jätte kul, jag ska ha den 25 april egentligen men eftersom det är tvillingar så kommer jag nästan helt säkert få en månad tidigare sa hon på ultraljudet, så i slutet av mars skulle jag tro :)



Mina bebisar har ju dock intebörjat sparka än, så jag kämpar bara med illamåendet :)

Mitt nummer är 0707-202073, skicka ett mess så jag kan lägga in ditt med, om du inte skriver det på bloggen till mig.



varför vill du byta barnmorska? vem går du till? :)



Kramar

2008-11-09 @ 11:31:09
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0