barnmorskan + bebisdans

2008-11-25 @ 15:02:27
a idag har jag varit på besök hos barnmorskan för att se att allt är som det ska med bebis. O de va de, hjärtljuden fick jag höra men lite inslag av min egen puls. Känns skönt att veta att allt är okej.

när jag sitter i bilen på väg in till barnmorskan lyssnar jag på ganska hör musik, de kommer en låt med ganska bra rytm i, o vem diggar med om inte bebis =) haha.. skojjit va de, han liksom dansa i takt lr vad man ska säga, as coolt. hahah.

snart ska jag in till stan igen, ska lämna syrran på sin dans o hämta dennis som ska skjussa mig till mitt möte jag ska på, o sen ska han till kiropraktorn. Sen hämtar han mig och Sara H som ska med mej o få sina naglar fixade.
Idag har jag städat och passat på att fixa liite med julgardiner och ljusstakar, är ju inte riktigt för de här med jul o massa julpynt men liite måste man väl ha för att få känslan.

nee nu äre bäst jag drar så jag hinner allt jag ska.

Kommentarer
Postat av: towe

du skrev "han diggade med", blir det en pojke elin? :)

2008-11-25 @ 18:45:48
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: towe

åh jag vill också kunna känna allt de där mysiga, men de kommer nog :D

lägg in en ny magbild nu elin så jag får se om du vuxit :)

2008-11-26 @ 10:58:56
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: Carro

Asså vi köpte våran begangnad så ja har ingen super koll heller. Me ett tips e att köpa en vagn som inte bara e en bebis vagn utan att du kan ta bort insatsen innuti som bebisen ligger o o kan göra vagnen te en sitt vagn sen när han/hon e lite äldre. O vändbart handtag e oxå svin bra o ha. Inte för klumpig e oxå skönt för d kommer du tröttna på;) Me köp en efter årskiftet för då sätter dom -08 vagnarna på rea för att -09 vagnarna kommer in. Kan du få en bra barnvagn för under halva priset;) Lycka te nu;) Kramar Carro!

2008-11-27 @ 13:15:18
URL: http://milfens.blogg.se/
Postat av: towe

njaa vi tog ju inte reda på de direkt, men eftersom dom ändå kollar upp könen för att veta helt säkert att de är enäggs så tänkte vi att vi ändå kan veta, och dom tyckte de va en liten grej som stack ut men dom kan inte veta 100% förrän om några veckor :P

så i december ska jag tillbaka på en ny kontroll så hoppas dom vet ;P kanske blir en av varje, hihi.



hur mår du och bebisen idag då?

2008-11-29 @ 21:41:06
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: Monica

Vad mysigt med din mage :) lycka till med allt!

2008-12-02 @ 23:00:55
URL: http://mooniica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0