baby sparkar och sovmorgon

2008-11-10 @ 10:34:23
att försöka ta sovmorgon är inte längre självklart har jag kommit på. Bebis är som mest aktiv på kväll natt och morgon. Sparkar i sidan, rullar runt och allt vet vad. Men för en gångs skulle fick jag sova till halv tio o de är lääänge för mej.
Men det är väl bara att vänja sig vid vakna nätter :) längtar tills bebis kommer, men har ändå inte rkitigt fattat att ja ska bli mamma.

Idag ska jag jobba men börjar inte förrän vid ett :) denna vecka blir lugn o de är skönt, sen börjar alla att vilja ha julnaglar o då blir de till att dekorera för fullt, plus att ja har tider på willys :) längtar till att få träffa alla på willys har ju inte varit där på ett tag o saknar faktiskt tjejerna jag jobbar ihop med. Men snart kommer jag :)

Nee nu ska jag försöka få i mig frukost..
hej då

Kommentarer
Postat av: towe

nae samma häe, jag blir sjukskriven lite hit och dit, de bästa är ju att få en sjukskrivning som är längre då får jag iallafall ut pengar, nu tar dom ju bara lite i taget och då blir jag luspank.



vad mår du för dåligt då, illamående?

men sätter du dit lösnaglar med? vad kostar det? :)



vi får hålla tummarna för att de blir i samma månad, vore faktiskt jätte u :)

2008-11-10 @ 11:27:49
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: rebecca

och vi saknar dig :)

men vafan, det är ju nån annan elin som kör på ditt inlogg?

2008-11-10 @ 17:36:52
Postat av: rebecca

och vi saknar dig :)

men vafan, det är ju nån annan elin som kör på ditt inlogg?

2008-11-10 @ 17:37:31
URL: http://rebeccaevaring.blogg.se/
Postat av: anna

we miss you tooo ;) och den lilla krabaten i magen!

2008-11-11 @ 13:28:37
URL: http://declaar.blogg.se/
Postat av: towe

jaa men jag menade ju gelé ;P hihi, vad kostar de då? aa jag är ledig jämt nästan, och idag får jag reda på om deblir förlängt, så de vore jätte kul att ses isåfall :)



åhh jag längtar, mitt nästa ultra är ju den 27 :)

men jag går och oroar mig hela tiden att de ska va nåt fel eller problem osv =7n usch.. men de går nog bra.



men när får du mamma ledigt? =)

Kramar

2008-11-12 @ 10:23:22
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0