Nu är de slutet.....

2008-12-27 @ 09:46:25
på julen. Ganska skönt tycker jag, känns som att vi mest har åkt omkring och inte hunnit tänka på att det är jul o allt.
De har varit väldigt skönt att ha varit ledig ett par dagar iaf, ioförsig känner jag mig inte så ledig förrän idag, men det tarväl ett tag o lugna ner sig kanske. Är ute hos mamma o pappa nu iaf, sov här inatt. Dennis sov hos sina föräldrar för att han skulle upp och jaga idag igen och jag kände att jag orkade nog inte gå upp så tidigt en morron till, gjorde nämligen de igår med.
Sen är det mat hos mormor sen bär det av hemmåt till skpg, ska bli skönt.
Imorrn firar jag och dennis 1 år, känns som vi varit tillsammans mycket längre än de,men de är väl för att de har hänt en del under året. Liksom två flyttningar, dennis student, dennis fast anställd, mycket jobb, visade sig att jag var gravid, jag hoppar av skolan och börjar jobba, vi förlovar oss, och mycket mycket mer. Men det är ju lika bra att ta allt på en gång så har man det ju klart sen :P hehe

Är inne i vecka 31 nu alltså 30+4 och 66 dagar kvar till förlossning. Bebis rör på sig väldigt mycket, och de är inga mjuka sparkar varje gång, de gör skapligt ont när den är uppe i revbenen och sparkar runt. har ännu inte fattat att bebis ska komma ut, de liksom fastnar inte. Kanske för att man inte köpt nånting, jag vet inte. Jaja ut kommer den ju iaf har jag hört :P

Nee nu ska jag kolla på Tingeling med lillsyrran :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0