7777

2008-12-28 @ 19:18:46
så mycket har jag och dennis lagt ut på en tv idag, en 40 tums samsung lcd tv blev det. De blev min o dennis ett års dag present till varandra. Vi kökpte nåt vi ville ha i stället för att vi skulle köpa nåt till varandra. Så nu äre tomt i plånboken igen.
Kan inte fatta att det redan har gått ett år.
Älskar dej Dennis!

förutom 1 års dagen har jag inte gjort så mycket idag faktiskt, har inte mått så bra. Kännts som att allt syre bara försvunnit från huvet så man håller på o tuppa av. Obehagligt, men jag har kommit på att jag mår så här på söndagar, bebis tar väl mer energi ifrån mej då kanske jag vet inte, nån som vet?

Imorrn är det arbetsdag igen. 8.00-19.00 är arbetsdagen mellan imorn, har kunder hela dan. Alla vill vara fina till nyår, antar väl att det lär bli mycket glitter naglar till nyår.
Förresten nån som ska göra nåt roligt på nyår? som kan komma med förslag till en gravid som både jobbar nyårsafton och nyårsdagen samt inte orkar göra mycket?!

nu ska jag kolla på nya tv ett tag till innan det blir sängen.

Kommentarer
Postat av: Towe

m jag började smörja igår så nu j'klar!! :D hihi..

jag har inga tips till nyår, det kanske går nåt bra på tv :P hihi, jag ska nog till min mamma&pappa och äta lite god mat sen hem, lär väl inte ens vara vaken till tolv slaget ;D

2008-12-29 @ 10:52:47
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0